Saker vi gjort tillsammans med organisationer för att öka deras egen förmåga att verka i komplexitet – Så dagens affär stärks, och morgondagens möjliggörs.
”Välva har hjälpt oss att gemensamt våga ta i de lite mer komplexa frågorna och genom det rikta utvecklingen av våra digitala kundmöten rätt”
Linda Wärmlöw
Utvecklingschef Axfood"Det har varit en kreativ och lärorik process tillsammans med Välva. Teamet har övat på nya arbetssätt för att kartlägga kunden, och blivit bättre på att förstå och agera utifrån kundens perspektiv.”
Peter Sivervall
Avdelningschef Riksarkivet"Kartläggningen av kundresorna har gett organisationen en gemensam bild av vad som funkar bra, och vad som behöver förändras. Och tillsammans med Välva är vi redan igång med att testa nya arbetssätt och lösningar.”
Fastighetsbolag i Stockholm
Chef Kund och support”Jag insåg efter samtal med Välva att det var i distribuerad analys vi skulle göra. Det har verkligen varit en ögonöppnare för mig och mina kollegor. Det är svårt till en början men nu känns det omöjligt att inte fortsätta arbeta på det här viset"
Ulrika Bohman
Lojalitetsansvarig Fackförbundet STMönster i medlemsupplevelsen skapar riktning i förändringsarbetet
När:
2025
Kund:
Fackförbundet ST
Arbetssätt:
Etnologisk distribuerad analys med SenseMaker
Ökad förmåga att förstå och agera utifrån kunden i den komplexa byggbranschen
Kund:
Byggprodukt-företag
När:
2023-2024
Kundresan skapar strategiskt fokus och får rätt saker gjorda i vardagen
Kund:
Fastighetsbolag
När:
2023